(Economistmk)
- Το ότι η Ελλάδα χρειάζεται και οφείλει να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες,
και να υλοποιήσει μεταρρυθμίσεις άμεσα, δεν υπάρχει αμφιβολία. Το δίλλημα
ωστόσο, δεν είναι ευρώ ή δραχμή, αλλά νέα σκληρά μέτρα λιτότητας ή εθνική
οικονομική ανασυγκρότηση με πρόγραμμα ανάπτυξης.
Εν καιρώ ειρήνης, η
Ελλάδα έχει δεχθεί τη μεγαλύτερη προσαρμογή στην παγκόσμια ιστορία. Είναι
λοιπόν γεγονός, ότι όσα έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια, οδηγούν στην
καταστροφή της χώρας, και την περαιτέρω ενίσχυση των αδυναμιών της.
Συνοπτικά η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας μετά από 5 χρόνια κρίσης
Συνοπτικά η οικονομική κατάσταση της Ελλάδας μετά από 5 χρόνια κρίσης
- Το δημοσιονομικό έλλειμμα, σε δομική ή κυκλικά
προσαρμοσμένη βάση, μετατράπηκε σε πλεόνασμα με προσαρμογή της τάξης του 20%.
- Οι μισθοί μειώθηκαν κατά 37%.
- Οι συντάξεις κόπηκαν μέχρι και 48%.
- Οι εργαζόμενοι στο δημόσιο μειώθηκαν κατά 30%.
- Η καταναλωτική δαπάνη περιορίστηκε κατά 33%.
- Το έλλειμμα τρεχουσών συναλλαγών μειώθηκε κατά 16%.
- Το πραγματικό ΑΕΠ μειώθηκε κατά 27%.
- Το ονομαστικό ΑΕΠ συνεχίζει να συρρικνώνεται για 18
συνεχόμενα τρίμηνα.
- Η ανεργία ανέβηκε στο τραγικά υψηλό 27%.
- Η μη δηλωμένη και ανασφάλιστη εργασία έφτασε το 34%.
- Οι τράπεζες πασχίζουν με τα μη-εξυπηρετούμενα δάνεια να
υπερβαίνουν το 40%.
- Το δημόσιο χρέος έχει υπερβεί το 175% του ΑΕΠ.
Είναι έτσι αντιληπτό από τον οποιοδήποτε σε αυτόν τον κόσμο έχει στοιχειώδη νοητική ικανότητα αντίληψης της πραγματικότητας, ότι όσο η Ελλάδα εγκαταλείπεται ή χρησιμοποιείται ως πειραματόζωο, η φτώχεια, η πείνα και η οικονομική εξαθλίωση θα καταστρέψει τη χώρα μια για πάντα.
Είναι έτσι αντιληπτό από τον οποιοδήποτε σε αυτόν τον κόσμο έχει στοιχειώδη νοητική ικανότητα αντίληψης της πραγματικότητας, ότι όσο η Ελλάδα εγκαταλείπεται ή χρησιμοποιείται ως πειραματόζωο, η φτώχεια, η πείνα και η οικονομική εξαθλίωση θα καταστρέψει τη χώρα μια για πάντα.
Οι επενδύσεις στο
παραγωγικό δυναμικό έχουν εξανεμιστεί, ενώ όσοι νέοι τα καταφέρνουν οδηγούνται
στο εξωτερικό αναζητώντας αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας.
Το δίλλημα του δημοψηφίσματος τείνει προς το αναπόφευκτο
Το δίλλημα του δημοψηφίσματος τείνει προς το αναπόφευκτο
Σύμφωνα με την σχετική απόφαση κατόπιν εισήγησης του
Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, ο ελληνικός λαός καλείται να αποφασίσει με την ψήφο
του εάν πρέπει να γίνει αποδεκτό το σχέδιο συμφωνίας το οποίο κατέθεσαν η
Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό
Ταμείο στο Eurogroup της 25/6/2015 και αποτελείται από 2 έγγραφα, τα οποία
συγκροτούν την πρόταση επί της οποίας προτείνεται το δημοψήφισμα:
1. Το πρώτο έγγραφο τιτλοφορείται «Reforms for the
completion of the Current Program and Beyond» (Μεταρρυθμίσεις για την
ολοκλήρωση του Τρέχοντος Προγράμματος και πέραν αυτού).
2. Το δεύτερο «Preliminary Debt Sustainability Analysis» (Προκαταρκτική
Ανάλυση Βιωσιμότητας Χρέους).
Όσοι πολίτες απορρίπτουν την πρόταση των τριών θεσμών ψηφίζουν ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ/ΟΧΙ
Όσοι πολίτες απορρίπτουν την πρόταση των τριών θεσμών ψηφίζουν ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ/ΟΧΙ
Όσοι πολίτες συμφωνούν με την πρόταση των τριών θεσμών
ψηφίζουν ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ/ΝΑΙ
Το δημοψήφισμα θα διεξαχθεί την Κυριακή 5 Ιουλίου 2015.
Τι όμως αναφέρουν τα έγγραφα;
Τι όμως αναφέρουν τα έγγραφα;
Το αναπόφευκτο, είναι να ψηφίσουμε όλοι ΟΧΙ στο επερχόμενο
δημοψήφισμα. Μία άρνηση του λαού θα οδηγήσει σε νέο κύκλο επαφών, που
πιθανότατα να περιλαμβάνει ακόμα και εκλογές.
Οι θεσμοί της
δημοκρατίας πρέπει να εφαρμόζονται, και επιτέλους ένας πρωθυπουργός αποφάσισε
να λειτουργήσει με όλα τα δημοκρατικά όπλα που του παρέχονται. Πρόκειται για ένα
δημοψήφισμα, όπου ο λαός θα ψηφίσει ο ίδιος για το εάν θέλει νέο μνημόνιο ή
αλλαγή σελίδας στην εξέλιξη της Ελλάδας.
Όποιος ψηφίσει ΝΑΙ,
στην πραγματικότητα αποδέχεται τα παρακάτω μέτρα όπως αυτά αναφέρονται στα
παραπάνω έγγραφα, ενώ όποιος ψηφίσει ΟΧΙ βάζει τα θεμέλια για μία νέα
βελτιωμένη και αμοιβαία επωφελής και ισότιμη-έντιμη λύση.
Συνοπτικά η πρόταση των θεσμών. Ψηφίζετε ΟΧΙ ή ΝΑΙ στα παρακάτω μέτρα;
Συνοπτικά η πρόταση των θεσμών. Ψηφίζετε ΟΧΙ ή ΝΑΙ στα παρακάτω μέτρα;
- Συμπληρωματικός προϋπολογισμός 2016-2019 MTFS, αποδοχή
μεγάλου μέρους του προγράμματος μεταρρυθμίσεων των πιστωτών.
- Στόχος πρωτογενούς πλεονάσματος 1%, 2%, 3% και 3,5% επί
του ΑΕΠ για τα χρόνια 2015, 2016, 2017 και 2018 αντίστοιχα.
- Νέο σύστημα ΦΠΑ, με στόχο καθαρά έσοδα 1% επί του ΑΕΠ σε
ετήσια βάση.
- Ενιαίος φόρος ΦΠΑ 23% που θα ισχύει και στα εστιατόρια,
ξενοδοχεία και υπηρεσίες εστίασης με μειωμένο συντελεστή 13% για τα βασικά
τρόφιμα, την ενέργεια, το νερό (εξαιρουμένων των αποβλήτων) και έναν
υπερμειωμένο συντελεστή 6% για τα φαρμακευτικά προϊόντα, τα βιβλία και το
θέατρο.
- Αύξηση των φόρων υπέρ των ασφαλιστικών ταμείων.
- Εξάλειψη στις εκπτώσεις ΦΠΑ, συμπεριλαμβανομένης αυτής των
νησιών.
- Λήψη μέτρων για την αύξηση του φόρου εισοδήματος νομικών
προσώπων για το 2015.
- Υιοθέτηση προκαταβολής φόρου 100% όπως και για τις
ατομικές επιχειρήσεις από το τέλος του 2016.
- Εξάλειψη της ευνοϊκής φορολόγησης στους αγρότες.
- Αύξηση της εισφοράς αλληλεγγύης.
- Κατάργηση των επιδοτήσεων για τον φόρο κατανάλωσης στο
πετρέλαιο ντίζελ για τους αγρότες.
- Μείωση κατά το ήμισυ στην επιδότηση του πετρελαίου
θέρμανσης για τον προϋπολογισμό του 2016.
- Αναθεώρηση των αντικειμενικών αξιών, ώστε να γίνει αύξηση
φόρου ακινήτων.
- Διασφάλιση ότι τα έσοδα από το ΦΑΠ το 2015 και 2016 θα είναι
τουλάχιστον 2.65 δισ. ευρώ.
- Εξάλειψη των διασυνοριακών παρακρατήσεων φόρου.
- Εισαγωγή νέου ποινικού δικαίου για την φοροδιαφυγή και
απάτη.
- Να διευρυνθεί ο ορισμός της φορολογικής απάτης και
φοροδιαφυγής σε όλους τους φόρους.
- Κατάργηση των προστίμων του κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων,
και ανάπτυξη φορολογικού πλαισίου συλλογικών επενδύσεων και συμμετοχών σύμφωνα
με τις βέλτιστες πρακτικές της Ε.Ε.
- Κατάργηση του Ελληνικού Ελεγκτικού Συνεδρίου και των
αξιωματούχων.
- Ικανότητα των χρηματοπιστωτικών εξουσιών να επιβλέπουν τα
οικονομικά του δημοσίου τομέα.
- Αύξηση του ποσοστού φόρου χωρητικότητας, και
- Σταδιακή κατάργηση των ειδικών φόρο-ελαφρύνσεων στην
ναυτιλιακή βιομηχανία.
- Να αποκατασταθεί πλήρως η εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ χωρίς
εξαιρέσεις.
- Να γίνει μείωση ως ένα πρώτο βήμα για την τιμή όλων των
φαρμάκων εκτός πατέντας στο 50% και όλα τα γενόσημα φάρμακα κατά στο 32,5% της
τιμής του διπλώματος ευρεσιτεχνίας με την κατάργηση της ρήτρας των κεκτημένων
δικαιωμάτων για τα φάρμακα που βρίσκονταν ήδη στην αγορά το 2012.
- Να περιοριστούν οι δαπάνες διαγνωστικών εξετάσεων.
- Εκκίνηση της αναθεώρησης για την κοινωνική πρόνοια με
στόχο την εξοικονόμηση του 50% της δαπάνης του ΑΕΠ.
- Μείωση το ανώτατου ορίου δαπανών για στρατιωτικές δαπάνες
κατά 400 εκατομμύρια ευρώ.
- Μείωση του αριθμού του προσωπικού και τις προμήθειες μέσω
των στρατιωτικών δαπανών.
- Μεταρρύθμιση του κώδικα φορολογίας εισοδήματος.
- Αύξηση του συντελεστή φορολογία των επιχειρήσεων από 26%
στο 28%.
- Εισαγωγή φόρου στις τηλεοπτικές διαφημίσεις.
- Προκήρυξη Διεθνούς Διαγωνισμού για τις άδειες λειτουργίας
τηλεοπτικών σταθμών και τη χρήση αντίστοιχων εισφορών για τη χρήση των
συχνοτήτων.
- Επέκταση της εφαρμογής του φόρου πολυτελείας στα σκάφη
αναψυχής άνω των 10 μέτρων και αύξηση του από 10% στο 13% με ισχύ αναδρομικά
από την συλλογή φόρων για το 2014 και στο εξής.
- Εφαρμογή του φόρου επί των συνολικά ακαθάριστων εσόδων από
τον ηλεκτρονικό τζόγο με ποσοστό 30% για τα VLT, που αναμένεται να
εγκατασταθούν από το δεύτερο εξάμηνο του 2015 και το 2016, και
- Έναρξη της διαγνωστικής διαδικασίας για την έκδοση αδειών
4G και 5G.
- Μείωση συντάξεων για εξοικονόμηση της τάξης του 0,25 –
0,50 τοις εκατό του ΑΕΠ το 2015 και 1 τοις εκατό του ΑΕΠ για 2016.
- Δημιουργία ισχυρών αντικινήτρων για την πρόωρη
συνταξιοδότηση.
- Όπως και της ισχύος πρόσθετων επιβαρύνσεων για πρόωρη
συνταξιοδότηση.
- Σταδιακή εξάλειψη των κεκτημένων όσων βρίσκονται σε νόμιμη
ηλικία συνταξιοδότησης και πρόωρης συνταξιοδότηση.
- Σταδιακή προσαρμογή του ορίου της νόμιμης ηλικίας
συνταξιοδότησης στα 67 έτη, ή 62 έτη και 40 χρόνια εισφορών από το 2022, που
ισχύει για όλους όσους συνταξιοδοτούνται (εκτός από τα ανθυγιεινά επαγγέλματα,
και τις μητέρες παιδιών με αναπηρία) μετά από 30 του Ιουνίου 2015.
- Θεσμοθέτηση νομοθεσίας ώστε να οι πρόωρες συνταξιοδοτήσεις
από το ΙΚΑ, θα επιβαρύνονται με ετήσιο πρόστιμο για όσους επηρεάζονται από την
παράταση της περιόδου ηλικίας συνταξιοδότησης, που ισοδυναμεί με το 10 τοις
εκατό πάνω από την ισχύουσα ποινή του 6 τοις εκατό.
- Την ένταξη στο ETEA όλων των επικουρικών συνταξιοδοτικών
ταμείων και να διασφαλιστεί ότι, αρχής γενομένης από 1η Ιανουαρίου 2015, όλα τα
επικουρικά συνταξιοδοτικά ταμεία που χρηματοδοτούνται μόνο από δικούς τους
πόρους.
- Στην καλύτερη στόχευση των κοινωνικών συντάξεων,
αυξάνοντας την σύνταξη του ΟΓΑ και τις συντάξεις των ανασφάλιστων.
- Τη σταδιακή κατάργηση του επιδόματος αλληλεγγύης (ΕΚΑΣ)
για όλους τους συνταξιούχους από το τέλος Δεκεμβρίου του 2019. Αυτό θα
ξεκινήσει αμέσως για το 20% των δικαιούχων ενώ οι λεπτομέρειες της σταδιακής
κατάργησης θα συμφωνηθούν με τα όργανα.
- Πάγωμα των μηνιαία εγγυημένων ανταποδοτικών ορίων
συντάξεων σε μέχρι το 2021.
- Να παρέχουν στα άτομα που συνταξιοδοτούνται μετά τις 30
Ιουνίου 2015, η βασική σύνταξη με βάση υπολογισμού τον το ανταποδοτικού
χαρακτήρα της ασφάλισης έως ότου επιτευχθεί η νόμιμη ηλικία συνταξιοδότησης που
είναι τα 67 χρόνια.
- Να αυξηθούν οι σχετικά χαμηλές εισφορές υγείας για τους
συνταξιούχους από 4% έως 6% κατά μέσο όρο και το μέτρο να επεκταθεί στις
επικουρικές συντάξεις.
- Σταδιακή κατάργηση όλων των κρατικών ενισχύσεων και
εναρμόνιση με τους κανόνες για την (κρατική) συμμετοχής για όλα τα
συνταξιοδοτικά ταμεία με βάση τα όσα ισχύουν για το ΙΚΑ από 1η Ιουλίου 2015.
- Να διευρυνθεί και να εκσυγχρονιστεί η βάση εισφοράς και
σύνταξης για όλους τους αυτοαπασχολούμενους.
- Κατάργηση όλων των ενοχλητικών χρεώσεων (εισφορών υπέρ
τρίτων;) που χρηματοδοτούν τις συντάξεις και να αντισταθμιστούν από τη μείωση
προνομίων ή την αύξηση εισφορών σε συγκεκριμένα Ταμεία, με εφαρμογή από την 31
Οκτωβρίου 2015.
- Εναρμόνιση των συνταξιοδοτικών παροχών του ΟΓΑ με το
υπόλοιπο συνταξιοδοτικό σύστημα με αναλογικό τρόπο, εκτός αν ο ΟΓΑ συγχωνευτεί
σε άλλα Ταμεία.
- Η ενοποίηση των ταμείων κοινωνικής ασφάλισης θα λάβει χώρα
σε βάθος δύο χρόνων, ως το τέλος του 2017.
- Το 2015, η διαδικασία θα ξεκινήσει μέσω νομοθεσίας που θα
ενοποιεί τα ταμεία κοινωνικής ασφάλισης σε μια ενιαία οντότητα και η
λειτουργική ενοποίηση θα έχει ολοκληρωθεί ως την 31 Δεκεμβρίου 2016.
- Περαιτέρω μείωση λειτουργικών εξόδων και ενεργής
ενθάρρυνση στην κατεύθυνση της πιο αποτελεσματικής διαχείρισης των πόρων των
ταμείων, συμπεριλαμβανομένης της βελτιωμένης εξισορρόπησης των αναγκών ανάμεσα
στα υγιή και μη ταμεία.
- Οι αρχές θα υιοθετήσουν νομοθεσία για να αντισταθμιστούν
εντελώς οι δημοσιονομικές επιπτώσεις της εκτέλεσης των δικαστικών αποφάσεων που
αφορούν το συνταξιοδοτικό από το 2012.
- Μεταρρύθμιση στο ενιαίο μισθολόγιο (του δημοσίου) που θα
εφαρμοστεί από την 1η Ιανουαρίου 2016 για τον καθορισμό των βασικών παραμέτρων
-κατά τρόπο δημοσιονομικά ουδέτερο- εναρμονισμένους με τους συμφωνημένους
στόχους για το μισθολογικό κόστος και με πλήρη εφαρμογή για όλο τον δημόσιο
τομέα, όπου θα περιλαμβάνεται η διάχυση της κατανομής των μισθών σε σχέση με τα
προσόντα, τις επιδόσεις και τις αρμοδιότητες του προσωπικού.
- Η νομοθεσία για τον εξορθολογισμό και την εξειδίκευση των
μισθών, θα εγκριθεί μέχρι το τέλος του Νοέμβρη του 2015
- Προσαρμογή των μη μισθολογικών προνομίων, όπως οι
ρυθμίσεις άδειας, οι ημερήσιες αποζημιώσεις, τα έξοδα ταξιδιού στις «βέλτιστες
πρακτικές» της Ε.Ε , που θα ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου 2016.
- Προσαρμογή των ανώτατων ορίων του Μεσοπρόθεσμου
Προγράμματος Δημοσιονομικής Στρατηγικής, για το μισθολογικό κόστος και το
επίπεδο της απασχόλησης στο δημόσιο με γνώμονα την επίτευξη των δημοσιονομικών
στόχων και την διασφάλιση της πτωτικής πορείας των μισθολογικών δαπανών ως
ποσοστό του ΑΕΠ έως το 2019.
- Πρόσληψη managers και αξιολόγηση του προσωπικού (με στόχο
την ολοκλήρωση των προσλήψεων νέων managers έως την 31 Δεκεμβρίου του 2015).
- Μεταρρύθμιση του Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων με βάση τα
προαναφερθέντα.
- Ενίσχυση της διοίκησης της ΕΛΣΤΑΤ που θα καλύπτει τον ρόλο
του συμβούλου του Ελληνικού Στατιστικού Συστήματος συμπεριλαμβανομένης της νέας
δομής του Συμβουλίου Δημοσιονομικής Σταθερότητας καθώς και της Επιτροπής
Βέλτιστων Πρακτικών.
- Υιοθέτηση νομοθεσίας για τη δημιουργία ανεξάρτητου
οργανισμού εσόδων.
- Υιοθέτηση νομοθεσίας για την μείωση του 25% στο ανώτατο
όριο των μισθών και συντάξεων για τους πάνω των 1500€ με ταυτόχρονη εξασφάλιση
συνθηκών διαβίωσης και επιτάχυνση της προμήθεια πληροφοριακής υποδομής για
αυτοματοποίηση του μηχανισμού αυτόματης κατάσχεσης.
- Τροποποιήσεις στους νόμους περί πτώχευσης των επιχειρήσεων
και των νοικοκυριών, συμπεριλαμβανομένης της κάλυψης όλων των οφειλετών και της
εναρμόνισης του εταιρικού πτωχευτικού δικαίου με τους εξωδικαστικούς
συμβιβασμούς.
- Τροποποιήσεις στους νόμους περί πτώχευσης των νοικοκυριών
ώστε να θεσπιστεί ένας μηχανισμός για τον διαχωρισμό συστηματικών παραβατών από
τους οφειλέτες με καλή πίστη, καθώς και για την απλοποίηση και ενίσχυση των
διαδικασιών και την θέσπιση μέτρων για την αντιμετώπιση του μεγάλου όγκου
παλαιών υποθέσεων.
- Τροποποιήσεις για την άμεση βελτίωση του νομοθετικού
πλαισίου για τα πτωχευτικά ζητήματα επιχειρήσεων και νοικοκυριών.
- Νομοθεσία για τη θέσπιση ενός νομοθετικά κατοχυρωμένου
επαγγέλματος των διαχειριστών πτωχεύσεων, που δεν θα περιορίζεται σε κάποιο
συγκεκριμένο επάγγελμα και σε συμφωνία με καλή εμπειρία από άλλες χώρες.
- Να ξεκινήσει μια διαδικασία διαβούλευσης, παρόμοια με
εκείνη που προβλέπεται για τον προσδιορισμό του ποσού του κατώτατου μισθού, για
την αναθεώρηση των υφιστάμενων πλαισίων των συλλογικών απολύσεων, της
συνδικαλιστικής δράσης και των συλλογικών συμβάσεων εργασίας.
- Μέτρα για την καταπολέμηση της αδήλωτης εργασίας.
- Το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων των μηχανικών, των
συμβολαιογράφων, των αναλογιστών, και των δικαστικών επιμελητών, και την
απελευθέρωση της αγοράς για τα τουριστικά καταλύματα και τις ακτοπλοϊκές
μεταφορές.
- Την κατάργηση των ανταποδοτικών και μη ανταποδοτικών τελών
υπερημερίας.
- Μείωση της γραφειοκρατίας.
- Την υιοθέτηση της μεταρρύθμισης της αγοράς φυσικού αερίου.
- Την λήψη μη αντιστρέψιμων μέτρων για την ιδιωτικοποίηση
του Ανεξάρτητου Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ).
- Για τις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας, οι αρχές θα
μεταρρυθμίσουν το σύστημα πληρωμών διαθέσιμης ισχύος και άλλους κανόνες της
αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας.
- Να τεθεί η τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ με βάση το κόστος
παραγωγής, συμπεριλαμβανομένης της αντικατάστασης της έκπτωσης 20% για τους
καταναλωτές υψηλής τάσης επί της τιμολόγησης με βάση το κόστος παραγωγής.
- Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής
Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) θα εγκρίνει το πλάνο της αξιοποίησης των
περιουσιακών στοιχείων του, που θα περιλαμβάνει την ιδιωτικοποίηση όλων των
περιουσιακών στοιχείων υπό το ΤΑΙΠΕΔ από τις 31/12/2014.
- Για να διευκολυνθεί η ολοκλήρωση των προσφορών, οι αρχές
θα ολοκληρώσουν όλες τις κυβερνητικές ενέργειες που εκκρεμούν,
συμπεριλαμβανομένων εκείνων που απαιτούνται για τα περιφερειακά αεροδρόμια, την
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την Εγνατία Οδό, τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης και το
Ελληνικό (ακριβής κατάλογος στο Τεχνικό Μνημόνιο). Αυτός ο κατάλογος των
ενεργειών θα ενημερώνεται τακτικά και η κυβέρνηση θα διασφαλίσει ότι όλες οι
ενέργειες που εκκρεμούν θα εφαρμοστούν εγκαίρως.
- Η κυβέρνηση θα μεταφέρει της μετοχές του ΟΤΕ που της
ανήκουν, στο ΤΑΙΠΕΔ.
Όλες οι προτεινόμενες αλλαγές των νομοθετικών πλαισίων θα εγκριθούν μόνο με τη σύμφωνη γνώμη των ΕΚ / ΕΚΤ / ΔΝΤ, και εφόσον βέβαια στο δημοψήφισμα ο λαός πει ΝΑΙ.
Όλες οι προτεινόμενες αλλαγές των νομοθετικών πλαισίων θα εγκριθούν μόνο με τη σύμφωνη γνώμη των ΕΚ / ΕΚΤ / ΔΝΤ, και εφόσον βέβαια στο δημοψήφισμα ο λαός πει ΝΑΙ.
0 comments:
Post a Comment