Tuesday, May 15, 2018

Από τα Online Stores στα Online Malls: Η περίπτωση των Public

Τα Public, μέλος του Ομίλου Olympia και τα οποία ιδρύθηκαν μόλις το 2005, παρουσίασαν τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού Online Marketplace. Με αυτήν την επένδυση ύψους ενός (1) εκατ. ευρώ μετασχηματίζεται το public.gr σε ένα Online Mall που θα φιλοξενεί μικρά και μεγάλα πρόσθετα καταστήματα.
   Η λογική πίσω από το παραπάνω εγχείρημα είναι η δημιουργία shop in shop στο public.gr έτσι ώστε οι επιχειρηματίες να εκμεταλλευθούν πλήρως τους 41 εκατ. επισκέπτες του site σε ετήσια βάση. Συνεπώς, πρόκειται για μετατροπή σε site τύπου Skroutz ή για τα παγκόσμια δεδομένα τύπου Amazon, με στόχο την ταυτόχρονη παρουσία πολλών καταστημάτων σε ένα, διευκολύνοντας τη σύγκριση προϊόντων και τις αγορές για τον καταναλωτή.
   Η εταιρία επισημαίνει ότι μέσα από αυτήν την κίνηση η γκάμα προϊόντων εμπλουτίζεται και οι επισκέπτες ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και νέες κατηγορίες όπως: Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού, και Εποχικά.
   Κριτήριο για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace του public.gr αποτελεί ένα πλήθος παραγόντων όπως η κατηγορία προϊόντων, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, και η έγκαιρη αποστολή με βάσει το time promise.
   Τέλος, σε πρώτο στάδιο η πλατφόρμα θα φιλοξενεί 47 ελληνικές εταιρίες που συμφώνησαν να προσθέσουν τα προϊόντα τους, ενώ σταδιακά θα προστίθενται επιπλέον εταιρίες που θα πληρούν τα κριτήρια και τις προδιαγραφές που προαναφέρθηκαν. Οι συνέργειες μεταξύ των επιχειρηματιών σε επίπεδο online stores φαίνεται πως θα αναπτυχθούν ιδιαίτερα τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα.
Δρ. Κωνσταντίνος Μάντζαρης, Dr. Konstantinos Mantzaris, Economistmk

Published at     
Sign-up to Economistmk© Newsletter.

Bold font phrases are clickable links.
Thanks for reading! Have a Creative Day!
This post has no comments yet.

0 comments: